skin som den sol du är

02:18
21/08 2008
? 0

Det har varit så dåligt väder hela veckan att jag inte har orkat göra nånting, typ sovit bort hela dagarna, vilket jag lovade mig själv att jag inte skulle göra under sommarlovet. Men igår ringde Frida när jag nyss hade vaknat och frågade om hon kunde komma, för hon satt i bilen och då kunde hennes parents skjutsa hit henne när dom ändå var igång. Efter ett tag kom Elin också, och då joinade vi Frida tillbaka till Vitsand och sen kom Micke och hämtade oss på kvällen :-)

Idag har jag ingen aning om vad som händer, måste iallafall städa rummet innan jag åker till papi imorn, och det blir väl att städa rummet där också imorn, för båda mina rum ser ut som världens bombnedslag. Jag hinner verkligen på en vecka, haha. Just det, lill-lightning ska ju kvala idag, hoppas det går bra för han :) sen är det dom andras tur på måndag (y)

Men nu ska jag gå och försöka få i mig nå lunch, hejs :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: