breathing your name

20:21
03/12 2008
? 0
21 dagar kvar till julafton. 16 dagar kvar till lovet. Nån mer än jag som längtar?

Egentligen längtar jag efter många saker, det går inte en dag utan att jag längtar efter nånting. Hur tråkigt skulle inte det vara på en skala? Eller visst, det skulle säkert vara mycket lättare om man inte längtade till saker, men händelselöst på nåt sätt.

Och ändå, man börjar få lite smått julkänsla redan. Fast bara lite, och det är nog bara snöns förtjänst.

Och ändå, jag har kommit på två saker jag önskar mig, redan! Det är hela 21 dagar kvar till julafton och jag har redan kommit så långt i min önskelista. Nytt rekord kanske?

Och på tal om ingenting så har vi fått våra omdömen nu, jag är jättenöjd över mina. Mest nöjd ändå över mitt MVG i matte som jag på nåt mirakulöst sätt fixat, jag som knappt förstår mig på det ämnet.

Veckan har hittils varit händelselös, och den lär fortsätta vara det också. Fast på fredag åker jag iofs till mamma och är där hela helgen. Det ska bli kul, jag saknar henne, är inte van att bara bo där varannan helg. Det blir säkert stallet på söndag också, har inte varit där på två helger och lasse är nog lagomt lycklig.

Men nu har jag lite engelska att göra som borde vara klart till i veckan, sen blir det duschen och ska försöka lägga mig så tidigt som möjligt ikväll.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: