don't even try

14:18
31/12 2008
? 0

Har inte kunnat uppdatera på sista tiden för att jag helt enkelt inte har haft nån dator, men nu är jag back on track igen.

I lördags kom mina brudar till mig. Vi åt tacos, såg film, färgade marias hår, spelade nåt spel och en massa andra roliga saker. Alla utom elin sov också hos mig sen, men det var en jättelyckad helg. Det måste vi göra om snart, eller hur?:)

Andra dagar har jag inte gjort speciellt mycket, läste ut dom två böckerna jag fick i julklapp och var lite sur över att jag inte kunde börja se tredje säsongen oth för att jag inte hunnit se klart andra än.

Idag så ska mamma hjälpa mig att färga utväxten, det behövs verkligen! Sen ska vi äta middag med anna & niklas, och då på kvällen blir det troligtvis att gå ut med tjejerna. Ska bli kul :)

Uppdaterar kanske mer senare, om jag hinner.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: