hey, remember me? i remember you, walking away

17:52
18/12 2008
? 0

Var sista riktiga skoldagen idag då, fast det enda vi gjorde var att se film och städa ungefär. Hade sovmorgon till halv 10 dessutom, så det var en rätt skön dag. Fick även veta vad jag har för betyg i svenska & engelska, VG i båda! känns bra, speciellt då marie sa att jag garanterat kommer nå ett MVG i nian.

Sen jag kom hem från skolan idag har jag städat rummet ordentligt, det behövdes verkligen! tog sin lilla tid, men skönt att ha det bortgjort då jag sticker till mamma imorn. Där stannar jag till julaftons morgonen, då åker jag hem till papi, fixar mig och sådär, innan det bär av till boden för att fira jul där. Kommer kännas lite konstigt, första julen jag inte firar hemma, men det blir säkert kul ändå med allt folk! Är hemma hos pappa igen juldagen.

Imorgon börjar vi kvart i 9, sen är det julspex kl 9. När det är slut får vi våra betyg, sen slutar vi direkt efter det. Då drar jag och elin till stan, måste köpa julklappar! har inte köpt en enda än, så det är lite kris. Som tur är vet jag ungefär vad jag ska köpa.

Nu ska jag äta, sen ska kvällen mest troligt spenderas med elin & frida.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: