i could see her fall from grace, like a moviestar to old to change her life

12:52
20/12 2008
? 0

Igår var vi i skolan från 9 till halv 11 ungefär och såg julspexet, fick betygen och sådär. Julspexet var grymt bra i år, och mina betyg är jag jättenöjd över. Efter skolan for iallafall jag, elin maria & frida till stan och skulle köpa julklappar. Jag hittade saker till alla så det känns skönt att ha det bortgjort nu, fattas bara att slå in paketen nu. Iallafall så när dom andra for gick jag på stan själv ett tag, mötte lasse och han frågade om jag ska dit imorn, så nu har jag lovat det. Ingen sovmorgon för mig imorn alltså. Kring 5 gick jag till mormor och skulle äta där, sen skjutsade mamma hem mig så var jag med david hela kvällen typ.

Jag vaknade för inte så länge sen, och har absolut ingen aning om vad som händer senare idag. Frida har farit till borlänge, gissa om jag är avundsjuk? jag vill också dit! Eller till leksand, men det är inte så långt från borlänge. Jag har nämligen bestämt att jag ska till dalarna nån fler gång, även om det är nästintill omöjligt nu när det har blivit såhär.

Hursomhelst så ska jag gå och äta frukost/lunch nu, ha det bra.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: