i do i do i do i do

18:11
04/12 2008
? 0
Det regnar ute, och det gör mig arg. Jag hatar regn, speciellt på vintern.

Var en rätt lugn skoldag idag också, svenska/engelska på morgonen med teater, sen matte och musik & hk på eftermiddan. På hkn bakade vi typ matbröd, och jag är hur mätt som helst fortfarande. Ikväll blir det troligtvis att vara med älsk en stund, sen måste jag nog städa & plugga lite. Har flera skrivuppgifter som egentligen ska vara gjorda i veckan i engelskan, och mitt rum ser ut som ett bombnedslag.

Imorn är det fredag, friday, vendredi. Slutar 13.15 sen kommer förmodligen mami och hämtar mig och då bär det av till henne och där stannar jag då hela helgen, som jag redan sagt. Lär inte bli så mycket uppdatering då heller (inte för att jag är så bra på det överhuvudtaget, men ändå).

.. & jag har kommit fram till att jag har pratat way to mycket franska på senaste tiden för att det ska vara hälsosamt.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: