jag ska andas i det tomrum som blir över, om du lämnar mig nu

17:43
10/12 2008
? 0

Har lagt märke till att min redan så lilla skara läsare har minskat på sista tiden, inte bra. Kanske beror det på min dåliga uppdatering?

Var ju hos mamma i helgen, men det spenderades inte särskilt mycket tid där, pga vissa saker jag inte tänker säga här. Sov då istället hos zandra fredag till söndag, myche trevligt. Vi sjöng en hel del singstar, såg CSI & idol och hade allmänt jättekul och skrattade åt allt. Trots allting så blev det en jättelyckad helg :)

Idag var det en helt ointressant dag, hände verkligen ingenting. Mamma kom iallafall och hämtade oss efter skolan, då for jag hem och gjorde kola och lagade mat. Imorn är det lucia på skolan, ska bli kul att se :) sen efter det har vi ingen hk så då slutar vi hyfsat tidigt ändå.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: