merry christmas and a happy new year

17:22
25/12 2008
? 0

Det har inte funnits tid för nån uppdatering dom senaste dagarna, så jag skriver nu istället.

Tisdag for vi till mormor, åt middag och hade "lilla julafton" där med släkten från mammas sida. Då fick jag presentkort på HM, godis, hårspray, silverschampoo och örhängen. Vi sov även där den kvällen.

Igår klev vi upp tidigt och då skjutsade min mor oss tillbaka till pappa där vi gjorde oss klara, sen for vi till boden för att fira jul där då. Vi var typ 21 pers sammanlagt så det var ganska proppfullt, men kul var det ändå. Vi kom iallafall fram dit kring 14.00, sen såg vi kalle anka, åt middag och fick paketen. Då fick jag böckerna när jag hör din röst & ljudet av ditt hjärta, tredje säsongen one tree hill, örhängen, halsband, en ny locktång, påfyllning mobilen, body lotion, nagellack, nagellacksborttagning, nagelfil och säkert nåt mer jag inte kommer på nu.

Nu har jag precis kommit hem från boden, och vad som händer ikväll återstår att se. Hade planer på att umgås med elin & crille, så det blir säkert så också :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: