when you came into my life

17:37
22/12 2008
? 0
Gårdagen blev rätt lugn, gick ut och mötte elin kring 9 sen gick vi tillbaka till mig, såg en film och sådär. Filmen var väl inte världens bästa precis, bara allmänt konstig, men det gick ändå. När elin for väntade jag på att mamma skulle komma hem från jobbet och när hon kom så fikade vi lite sen gick jag och la mig.

Idag har jag bara tagit det lugnt, lyssnat på musik, sett tv och sådär. Mamma har varit i stan och köpt julklappar åt mig,  myche spännande. För min del blir det då ikväll att slå in julklappar, är perfekt då jag är ensam hemma och inte har nåt småsyskon som springer ut och in i rummet. Kanske blir att göra nåt annat efter det också, men får se det då.

 




puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: