you gotta love yourself if you can ever love me

18:14
21/12 2008
? 0
Usch vilken jobbig dag, är helt knäckt! Ändå var det mycket lugnare att jobba idag än vad det brukar vara. Fick en julklapp av lasse också, en gigantiskt förpackning juleskum, gott! For iallafall dit 9, kom hem kring halv 5 och då hann jag duscha innan mamma kom hem med mat från pentryt. Nu har jag nyss ätit och mätt är jag.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, hade lite planer på att kanske spendera lite tid med min friend elin, men får se om jag orkar göra nånting så trött som jag är, blir nog nåt lugnt isåfall.

3 dagar kvar till julafton, längtar längtar längtar.

Ska ta och göra mig klar nu, ha det bra.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: