all that you had were a fairytale, now you're standing alone wondering why did you fail.

20:13
12/11 2008
? 0
Var skola idag då som vanligt, slutade 14.25. Hade franskaprov idag och det gick väl hyfsat bra med tanke på hur lite jag hade pluggat på det. Skrev iallafall alla meningar, även om det var nåt ord jag inte kunde. Sista 2 timmarna hade jag pingis/frågesport och det gick gode så fort ändå. Efter skolan for jag till elin en stund och kring 4 skjutsade dom hem mig och då skulle jag laga mat till familjen. Jag lyckas varje gång ;-)

Just nu sitter jag och pluggar som en galning till HK-provet vi har imorgon, inte kul alls. Mina tankar är på så många olika håll samtidigt att ingenting jag läser fastnar, jag börjar starkt känna att det inte lär gå speciellt bra på det här provet för min del. Iallafall så ska jag nog ta en paus nu i pluggandet och gå iväg på ica och köpa tuggummin och en dricka, sen är det bara att sätta sig med fanskapet igen.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: