all those scars on her arms; don't worry. She says they're little notes to remind her how many times you broke her heart.

18:44
19/11 2008
? 1
Torsdag imorgon då, och som jag redan nämnt innebär det pengar, dom är efterlängtade. Det blir då stan med elin på fredag, och sånt flyt som vi har så har vi ingen so då, vilket gör att vi hinner med 12-bussen istället för att vänta på den som går 14.20. Hela fredan blir en allmänt konstig dag, först matteprov direkt på morgonen, sen hål en timma för att vi inte har nån no, sen franska och efter det slutar vi.

Händelselös dag idag, som vanligt. Fick skjuts hem av maria efter skolan, då slapp jag sitta och vänta på bussen i ett halvår, så det var skönt. Gjorde middag åt familjen ett tag efter att jag kommit hem, måste jag ens nämna att det blev gott, som vanligt? ;)

Sen det här med bilder då, jag vet att jag är riktigt dålig på att lägga upp bilder här, men det blir liksom aldrig av. Ska försöka bättra mig med den saken, eller nåt i den stilen.

puss.


Kommentarer
Postat av: jennifer

vem är de? : )

2008-11-20 @ 07:38:00 / http://jenkangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: