i've been bleeding for years, and i'm dry

14:41
15/11 2008
? 0

Det är så typiskt, inom loppet av några sekunder var jag så nära att förstöra det som betytt allt för mig, det som jag kämpat så länge med att bygga upp.

Igår var det en hyfsat lugn skoldag, först studiebesök i stan och när vi kom tillbaka till skolan hade vi bara en lektion. När vi hade slutat kom elins mor och hämtade oss, och när jag kom hem var jag så duktig och städade mitt rum, iallafall lite grann av det. Sen kom david en stund på kvällen, mysigt :)

Lördag idag då, får se vad som händer ikväll. Blir väl att fara till älskling om pappa skjutsar mig, annars ska jag väl ut med tjejerna mina. Hur jag än gör blir det säkert en bra kväll.

puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: