now you're standing alone, wondering why did you fail

21:24
18/11 2008
? 0

Skola idag till 14.15, hade franska första lektionen och då fick jag veta resultatet från provet förra veckan. Hade VG med 4 poäng ifrån MVG, gissa om jag är nöjd? Trodde att det skulle gå rent ut sagt åt helvete, för dom få minutrarna jag pluggade så var mina tankar nån helt annanstans.

Tog bussen hem direkt efter skolan, var tänkt att jag skulle vara med älskling nu ikväll med det gick inte, så min kväll har spenderats till stor del framför datorn och TVn. På torsdag får jag mina pengar, nog är dom efterlängtade alltid! Så det blir stan på fredag med elin_coolgirl94 :) Vi har för övrigt ingen SO då, så vi slutar redan 11.25, skönnnt.

Nu ska jag slänga mig i duschen, sen blir det troligtvis sängen tillsammans med bra musik.

puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: