stay close don't go

22:00
13/11 2008
? 0

Det har aldrig varit svårare att få rätt ord att passa in i rätt tillfälle. Jag försöker verkligen, tro inte annat, men det blir på nåt sätt ändå så fel. Om jag hade kunnat skulle jag ha gett alla fina ord i världen till dig, men jag kan varken det eller gå på vatten.

Det finns få personer som kan få mig att skratta så mycket genom några ord över msn som min käraste partner Elin. Hon lyckas alltid säga (skriva) dom allra knäppaste sakerna vid fel tillfällen så jag har fått garvattacker som mer än en gång fått mina föräldrar att komma in i rummet och fråga vad jag egentligen håller på med. Det är nästan kusligt hur bra vi känner varandra också, hon tar alltid orden ur hjärnan på mig och säger dom millisekunden innan jag ska öppna min mun och säga samma sak, och tvärtom.

Nu är det förmodligen bara dom som känner elin som fattar det roliga i det här, men jag skrattade länge åt det.

Elin: jag kom på nåt smart.. Om man bestämmer sig för att man ska plugga 1 timma varje dag, åså gör man det, då kan man ju allt, hela tiden. NU SKA JAG VARA POSITIV!

Nu ska jag hoppa i duschen, plugga lite, och sen gå och lägga mig i min sköna säng tillsammans med lite bra musik.
puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: