every day, every night

19:45
23/10 2008
? 0

Det är när man mår som bäst, när man känner sig som starkast, som verkligheten hinner ikapp en och slår ner som en bomb i den normala vardagen. När man trott att man kommit över en person, så visar det sig att man inte ens är halvvägs att göra det.

Idag så hade vi studiebesök på piteå-tidningen, och den där snubben som skulle visa oss runt pratade hur mycket som helst. Men jag höll ut iallafall, och när studiebesöket var slut var det över en timma kvar tills bussen skulle gå så då gick jag elin frida maria & zandra och åt på bigboy :-) När vi kom tillbaka till skolan hade vi bara musik & hk kvar och dom lektionerna gick hyfsat fort. Sista skoldagen imorn då innan lovet, s å  g r y m t  s k ö n t.

Nu ska jag gå och duscha, sen har jag läxor som ska vara gjorda till imorn. Hejdå :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: