tell them the fairytale gone bad

18:07
22/10 2008
? 5

Jag lovar att jag ska försöka bättra mig gällande bloggskrivandet, har verkligen inte varit särskilt aktiv här. Fick för mig idag att jag skulle ta reda på hur man la in en egen header and so on på bloggen, och jag lyckades! Nu får den här bloggdesignen duga ett tag iallafall.

Igår var jag på stan med fridis, köpte en massa saker, hårfärg blandannat. Så när jag kom hem igår satte jag i färgen i håret på en gång, och gråhårig är jag då. Visst ville jag att det skulle vara lite gråaktigt, men inte som det är nu. Som tur är försvinner dom gråa tonerna efter ett tag.

Idag var det skola till 2 ungefär, hade dans sista passet, men jag var inte med. Underhöll mig med att ta kort på dom andra istället ;-) Hade även engelskaprov idag, känns väl som att det gick hyfsat bra iallafall. Lagade mat till familjen idag, blev pasta med en pastasås, och dom tyckte det var jättegott, as usual! haha. Får väl se vad som händer senare ikväll, ska troligen ut och springa med pappa och johanna en sväng.

För övrigt så längtar jag till på fredag, sista skoldagen då plus att jag åker till mamma då, saknar både henne och micke, känns som att det var hur länge sen somhelst jag träffade dom även fast det bara var några dagar sen. Ska bli kul att se hur långt dom hunnit hittils i huset också, mitt rum lär väl vara färdigtapetserat vid det här laget :-)


söta tjejer på dansen idag ;-)



Kommentarer
Postat av: zandra

INTE SNÄLLT ;o

2008-11-10 @ 19:45:00
Postat av: maria

jag gillar ställningen ;)

2008-11-13 @ 22:12:11
Postat av: Anonym

jag gillar ställningen ;)

2008-11-13 @ 22:12:36
Postat av: maria

det känns som att jag sära mest ;o haha!

2008-11-28 @ 15:11:49
Postat av: jullanbullangirl

kära K1, det beror nog mest troligt på att du var den som sära mest ;)

2008-11-29 @ 00:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: