you're the drug that keeps me from dying

14:15
25/10 2008
? 0
Lördag idag då, vaknade kring 11 av att telefonen ringde. När jag hade vaknat till så satte jag mig och såg filmen Och så kom polly. En typisk kärleksfilm där man kan räkna ut hur den slutar innan man ens har sett halva. Ska ta och gå ner på ica snart och köpa mig nånting att äta, för det finns ingenting ätbart i kylskåpet. Ikväll vet jag inte vad som händer, skulle kanske vara med älsk en stund, men får se.

Har varit ensam hemma ända sen igårkväll, och då var frida här en stund. Vi såg på idol & fredag hela veckan och var onyttiga med chips och dricka. Trevligttrevligt :-) Fick även veta resultatet från engelskaprovet vi hade i tisdags, MVG! jag är grymt nöjd.

Men nu måste jag fixa mig nånting att äta, hejdå :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: