never let go of what you believe in

19:13
23/04 2009
? 0
Jag är så glad, jag är så glad just nu. Alla problem det har varit hit och dit nu är borta för tillfället iallafall, för från och med måndag så ska jag vara hos min moder en hel vecka, och det är fan framsteg! Oj så himla skönt.

Annars rullar det på normalt, förutom att planerna om mediaprogrammet sket sig lite. Pappa sa nämligen idag att dom ska göra om mediaprogrammet till ett media/samhällsprogram, vilket gör att jag inte har nån lust att gå där. Blir nog naturbruks eller travgymnasium som sagt.

Men fy på mig, hade ju sagt att jag inte skulle tänka så mycket på det, det är ju ändå en halv evighet kvar.

Imorgon ska jag nog på stan efter school och titta på lite saker, sen hem och göra sig klar och då är det hortlax-discot;> På lördag fyller mamma år så då ska jag vara med henne hela dagen, mycket najs.

Nu måste jag gå och fortsätta städa mitt rum, ser ut som att en bomb har slagit ner, bokstavligt talat. Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: