remember the side of me that you fell in love with

22:19
28/04 2009
? 0
Nä nu ger jag upp, orkar inte slösa en endaste sekund till av mitt dyrbara liv på att försöka förstå nånting som är helt omöjligt att förstå sig på, nämligen franskan. Nu skiter jag blanka fan i om jag får IG på det här provet, så är det bara.

På torsdag är det valborg, vad händer då? Själv är man grymt på för att göra nånting, men ingen annan verkar särskilt sugen, så ja :o Får se får se, blir hursomhelst skönt att gå halvdag, vilket innebär att vi missar HKn, och det är ju alltid kalas! :D


Två av katt-valparna :)

Blir snart sängen för min del, innan jag somnar här där jag sitter.

PuuzZzzZzzzzZzzarrrr (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: