tråkigt

15:19
28/04 2009
? 0
Födelseår? 1994
Hur Lång är du? 1.61 kanske? minimal iallafall
Spelar du något instrument? Nope
Dina första tankar när du vaknar? "Jag vill soooova!"
Var befinner du dig just nu? På en stol i mitt ruum
Biter du på naglarna? Nej, jag är stolt icke-nagelbitare
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svart spetstyg
Har du några husdjur? One kittycat hos pappa ;>
Är du singel? Mjo
Vem är snyggast? Finns inte en snygg människa på hela jordklotet.
Vem vet mest om dig? Mamma
Vad vill du ha just nu? Sommarlov
Ditt mål i livet? Att jag ska flytta utomlands och driva ett multi-internationellt företag och vara svinrik.. eller så inte ;-)
Rädd för? Att sova när jag är själv, jag får panik
McDonalds eller Burgerking? Inget av dom </3
Sjunger du? Japp, hela tiden, men oftast när ingen annan hör
Vad har du för skostorlek? 36-37-38, det är olika
Vill du gifta dig? Kanske, kanske inte
Kommer du överens med dina föräldrar? Nja, iallafall med mamma
Din hårfärg? B-b-blondie
Skor du hade på dig idag? Mina vita tygskor
Favoritårstid? Summer
Favoritmat och dryck? Cocacola är alltid kung, sen favoritmat vet jag icket
Hur svarar du på telefonen hemma? Ganska otrevligt: "Hallå?!" , men det är endast för att jag inte gillar att svara i hemtelefon.
Hur svarar du i mobilen? "Hallå?"
Sov du ensam inatt? Yesbox
Vad gjorde du kl 08 imorse? Vettefasiken, var nog påväg till skolan
Vad var det senaste någon sa till dig? "Okej, hejdå"
Druckit idag? Hm, ingenting
Vad är det för väder hos dig nu? Grått och tråkigt </3
Godaste glassmaken? Ben&jerrys - half baked ;-))))
Drömmer du mardrömmar? Faktiskt inte
Favoritklädsel? Leggings och nån stor tröja till
Favoritgodis? Det mesta slinker ner, förutom dom äckliga godisarna
Hur många kuddar sover du med? 2 styckna
Längtar du till mest just nu? Sommmarlov
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Ingenting typ
Saknar du någon just nu? Jodå
Snus eller cigaretter? Inget av det!
Längtar du till din nästa födelsedag? Självklart
Är du blyg? Inte med mina kompisar och sådär, men annars är jag rätt blyg
Tycker du att du har fin dialekt? Den är finast i hela vääärlden
Tycker folk du är snygg? Det kan jag inte tänka mig
Har du använt någon hårprodukt idag? Jo, minimalt med hårspray
Vad har du för planer till helgen? Jag vet inte, inga än så länge
Vem får en kram? Alla som vill ha en ;-)
Vem får en puss? Nån
Hund, råtta elr katt? Kittycat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: