bitter sweet endings

22:24
31/08 2009
? 0
Jävla blogg.se helvete kan ju gå å döööö.

Har inte tagit mig in på bloggen nå igår. Eller idag.

Igår var jag iallafall med maria<3 i stort sett hela dagen. Först såg vi män som hatar kvinnor och sen på kvällen så kom bellis också och då såg vi lite sex and the city! :)

Idag har jag pluggat arslet av mig. Ovanligt för mig att vara ute i såpass god tid med pluggningen som jag var idag, brukar annars alltid spara allt till kvällen innan. Nu går det då faan inte då vi har 3 läxor till på torsdagar. Kul ens, njaaaae.

Nu när jag skriver detta är klockan 22:22 btw. !!!!!

Så har jag blivit sjuk också. Typ tror jag. Febern är då borta nu iallafall, så jag ska nog till skolan imorn.

Men måste bli frisk inom en snar framtid, för på fredag då jävlar blir det elins stuga! :) Inte för att en ynklig liten sjukdom nånsin har hindrat mig förr. He-he.

Nä, nu är det sängen nästa. Sov gött, dröm sött å vakna blött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: