tidsfördriv eh, jå

23:12
25/08 2009
? 0
ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? 19 år
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? En.
Vad tycker du om kärlek? Underbart och förjävligt på samma gång. 
När kramade du någon sist? Todayy
Saknar du någon speciell person? Yes
Har du svårt för att bli kär? Jag faller för nån alldeles för lätt, men det är när det börjar bli mer allvarligt som jag "tappar intresset". Så ja, jag har nog ganska svårt för att bli kär.
När kysste/hånglade du med någon sist? PDOL
Ångrar du det? Njaaa, jo.
Är du singel? Tyvärr
När fick du senast en komplimang? Idag
Har du hånglat med någon av samma kön? Jajamensan.. haha

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Inte vad jag vet.
Hånglat med nån riktigt ful: Haha jo
Hånglat med fler än 50 pers? Kan jag inte tänka mig
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Mjo, jag tror det
Gjort något riktigt dumt? Det har vi väl alla gjort
Gjort något du verkligen ångrar? Samma som ovan
Varit nykter på nyårsafton? Nä du förstår, jag kröp omkring stupfull som 1-åring.
Åkt ambulans? Nope
Gjort nåt olagligt? Cyklat utan hjälm!!!
Blivit polisanmäld? Nope
Fått din mamma att gråta? Det kan jag inte tänka mig
Slagit ner någon? Jåfiifaaan, jag är i slagsmål varje dag.
Skämts över dina föräldrar? Varje daaa', varje daaa'
Skämts över dig själv? Jadå, jag är så pinsam.
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja.
Tar du droger? Marijuana, hasch, you name it.
Dricker du? Antagligen, en människa överlever bara några dagar utan vatten, daahh?
Vilka kläder sover du i? Nå random
Vad hatar du verkligen? Att kliva upp på morgonen och vara sådär djäävulskt trött.
Varit kär? Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja
Är du ensam nu? Ja, as always
Vill du gifta dig? Kanske, kanske inte
Vill du ha barn? En unge ska jag ha, en bortskämd jävel

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Me, myseld and I
Såg dig gråta? Mamma
Fick dig att gråta? Jag kommer inte ihåg... micke, tror jag.
Du delade en drink med? Jaadu
Du gick på bio med? Johanna, män som hatar kvinnor
Skällde på dig? Pappa, som vanligt.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej
Kramat någon? Yes
pussat någon? Nej
köpt någonting? Jag köper saker flera gånger i timmen, shopaholic u know
Sjungit? Jadå
Saknat någon? 24 timmar om dygnet, 365 dagar om året

JAG HAR:
Digitalkamera? Nej
Systemkamera? Japp
Telefon på rummet? Bärbar telefon + mobilen
Egen dator? Hos mamma
Könssjukdom? Jodå, klamydia, aids, hela rubbet
Husdjur? En liten kittycat
Bra kompisar? Mycket bra kompisar
Tar du receptbelagda mediciner? Not anymore
Vem vill du fika med just nu? Jaadu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: