when angels fly away

19:56
27/08 2009
? 0
Ett ganska säkert tecken på att man lyssnar väldigt mycket på musik - man kan alla spotifyreklamerna utantill.

Idag har jag städat mitt rum. Efter mycket slit och hårt arbete upptäckte jag att jag faktiskt har ett golv. Dock inte ett så fagert sådant.

Känner mig ändå ganska nöjd. Alla mina kläder är där dom hör hemma (det vill säga i tvätten, garderoben eller på min kropp) och jag tog mig faktiskt tiden att damtorka några prylar i rummet. Bland annat TV;n som hade ett SÅHÄR tjockt lager damm. Jag skojar inte.

Och inte nog med att jag har städat rummet, jag lagade också mat idag. Hemmafru nästa? Eh, jå.

En lång plågsam skoldag kvar till friihet. Guld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: