devil in a midnight mass

21:56
09/12 2009
? 0
A devil in a midnight mass,
killed the boy inside the man
The holy water in his hands
Can never wash away his sins


Eeeh. Ja.

9 dagar kvar av skolan. 15 dagar kvar till julafton! Oj vad jag längtar:D:D:D

Nu har vi bara 2 prov kvar och sen är det klaaaart, så obeskrivligt skönt.

Sen efter jul flyttar jag nog till mamma. Förhoppningsvis. Men nu är det så att min pappa tydligen anser att han har rätt att bestämma allting, varken jag eller mamma har någon rätt att tycka tänka eller känna nånting. Nej nej absolut inte. Jag blir galen!!!!!!! Om inte pappas storhetsvansinne försvinner snart så lär det blir tredje världskriget här hemma snart.

Nä nu ska jag nog sova snart så jag inte försover mig imorgon också. Nattinatti:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: