girl all the bad guys want

21:43
03/12 2009
? 1
Ehhh....Jahaaja.

Här var det ju aktivt. Eller nåt.

Sista skoldagen imorn innan en helg som jag tror kommer bli bra. Mys med mammsen imorn, sen på lördag är jag ensam hemma och då får jag besök av världens bästa tjejer:) + david, haha. Då blir det middag plus en helvetes massa flååååd. Alla tiders alla tiders.

Sen på söndag blir det att kliva upp tidigt för då blir jag upphämtad av lassebooy.

21 dagar kvar till julafton å som jag längtar:)))))))

Nä nu ska jag se oc och sen sova. Ger blanka fan i allt som har med i-land u-land kina att göra nu så får provet gå som det går imorn. Tjing!


Kommentarer
Postat av: jultomten

snart är det bara 19 dagar kvar till julafton!!! /tomten!

2009-12-04 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: