i hurt myself today, to see if i still feel. I focus on the pain, the only thing that's real

17:52
19/02 2009
? 1
Idag så gick vi till fyra ungefär, och när jag kom hem satte jag mig och såg TV och läste sen lite grann. Har hunnit läsa ut 'Män som hatar kvinnor nu' och är inne på bok nummer två i samma serie, Flickan som lekte med elden. Egentligen borde inte en sån lättskrämd människa som jag läsa kriminalromaner, men jag måste helt enkelt för att dom är så bra (a) Jag är också lite inne på att boka biljetter till att se biopremiären till män som hatar kvinnor, nån som är på? ;)

När jag ändå är igång och pratar om böcker, snart kommer den fjärde boken i twilight-serien ut! Snacka om att jag kommer sitta klistrad framför den boken då den har kommit ut, hihihi.

Vi hade engelskaprov idag, och jag tyckte ändå att det gick hyfsat bra med tanke på att jag inte hade pluggat nå innan. Det var dock bara ett grammatikprov, och med mitt minne så kom jag ändå ihåg allting. Får hoppas att det gick bra.

Ikväll blir det dock plugg, har en inlämningsuppgift i franska som ska in imorgon, och jag har inte ens börjat. Jag kan verkligen det här med att planera, ooja.

Och imorgon blir det då stan med elin, frida & maria. Vi ska köpa en present till zändrow som fyller år på måndag! (hade tänkt skriva grattis i förskott här, men ändrade mig när jag kom på att det skulle bli tjuvstart då). Vi har även smidit eevil-plans inför på lördag då vi ska fira våran blivande byxmyndiga gullunge. He kommer bli alldeles utomordentligt bra !

Känns som att jag borde gå och börja med franskan nu, vi synes & hojres. Pussssis.


Kommentarer
Postat av: idis

Johnny Cash-hurt ;)

2009-02-23 @ 17:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: