i never meant to be so cold

22:06
27/02 2009
? 0
Nu sitter jag här hos mami och är lite onyttig med en godispåse och dricka. Har bara tagit det lugnt hemma ikväll, var tänkt att jag skulle till david men då hade jag ingen skjuts, så..

Idag var det skola till halv tre, och jag fick igen franskaprovet vi hade i onsdags.. hade VG med 5,5 poäng ifrån MVG, snacka om gryyymt nöjd jag är alltså. Jag hade inte pluggat mer än att bara ha läst igenom nån text en gång, och fastän jag visste att jag inte skulle få IG iallafall så blev jag chockad när jag fick se hur bra det hade gått :)

Efter skolan for iallafall jag, elin, zandra & maria in till stan :) Vi gick först och åt på subland, sen gick vi omkring och slökollade i lite affärer bara. Jag åkte hem med mamma från stan kring 6 och då for vi och åt på frasses. Sen bar det av hem mot pappa, där jag hämtade mina grejer, och efter det åkte jag och mamma omkring lite i bilen bara för att vi inte hade någonting annat för oss.

Blir troligtvis stan med mami imorn också, får se om jag hittar nånting då :)

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: