ja må hon leva, ja må hon leva

16:50
23/02 2009
? 1
Idag fyller då allas våran favorit-zandra 15 hela år. Jag, elin, frida, frida&maria hade fixat så fina tröjor med en bild på zandra och en text där det stod "ZANDRA F15". Vi själva tyckte tröjorna var jeete-fina, men zandra var förbannad.



Vi hade då iallafall sovmorgon till 10.45 idag, och gympa första passet. Efter gympan hade vi lunch, sen SO & svenska också slutade vi kring tre. Har inte gjort mycket alls sen jag kom hem, fast jag egentligen borde plugga.. 2 prov i veckan och som vanligt kan jag it nå.

Senare ikväll ska jag iväg till zändrow en schväng och fika och förhoppningsvis blir det att vi pluggar litegrann också :) Vet inte om jag hinner uppdatera nåt mer ikväll då.

Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder från i helgen :)

   

   

puss


Kommentarer
Postat av: ebe

haha, we like bilden på mej.. ehm :) sjunger bra gör ja då iaf (Y)

2009-02-23 @ 17:46:08 / http://ebejao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: