kate voegele - hallelujah

17:19
25/02 2009
? 0

Just nu sitter jag här i min ensamhet medans jag har potatisgratängen i ugnen och lyssnar på Kate voegele - hallelujah. Jag är egentligen inte mycket för kvinnliga sångerskor, men hennes röst alltså, herregud =)

Imorse så var bussen 25 minuter försenad, vilket gjorde mig på ett jävligt dåligt humör eftersom jag var tvungen stå ute så länge och FRYSA. Jag blev dock på något bätre humör då jag fick veta resultatet från engelskaprovet förra veckan, MVG! Jag är hur nöjd som helst.

Franskaprovet idag var inte så svårt som jag hade trott, men jag får nog ändå inte högre än G.

Nu är maten jag har lagat klar, kotletter med potatisgratäng och bearnaisesås, mumma ;)

tjingeling!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: