ork it

17:01
17/02 2009
? 0

Har inte kommit så många inlägg dom senaste dagarna av den enkla anledningen att jag helt enkelt inte har orkat.

I lördags kom ju då david på kvällen, vi såg lite TV och bara myste på, tog det rätt lugnt. När han hade farit så la jag mig och läste en stund innan jag slutligen somnade, hyfsat tidigt ändå för att vara jag.

Söndag gjorde jag absolut ingenting. Vaknade kring 12, åt, satt vid datorn, läste, åt igen, packade ihop grejerna och blev upphämtad av min far. Kort sagt: händelselös dag som egentligen inte ens är värd att skriva nånting om.

Igår hade jag en välbehövlig sovmorgon till 10.45, sen hade vi gympa första passet där vi fick välja mellan skidor och skridskor. För mig är det ungefär som att välja mellan pest eller kolera, men då jag är snäppet bättre på skidor så fick det bli så. Efter gympan hade vi bara SO och slöjd, och sen slutade vi. Var med elin en stund på kvällen, var tänkt att vi skulle plugga men blev inte så mycket av det. Förvånad? njaa.

Idag hade vi dessvärre ingen sovmorgon, utan var tvungen tvinga mig upp i vanlig tid. Tisdagar är nog våran jobbigaste skoldag med alla ämnena man stör sig som mest på. På gympan idag slapp vi allafall välja mellan skidor&skridskor, utan fick gå istället om vi ville, och antagligen så gjorde vi det då. Jag, frida & maria planera också lite inför på lördag, he kommer bli najsprajs ;) Nåja, fick skjuts av fridis hem och sen jag kom hem har jag inte gjort mycket alls. Suttit vid datorn, läst lite grann och sett på TV.

Jaja, nu måste jag gå.. Vi hörs, pusss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: