give me a shot to remember

18:08
17/01 2009
? 0
Nu sitter jag här hos mamma och har precis ätit middag. Ska vara här till imorgonkväll då jag åker till pappa igen. Igårkväll jobbade mamma iallafall, så jag underhöll mig mest med att se på TV och sådär, sen på kvällen kom david ett tag. När mamma kom hem på natten så såg vi en film och pratade lite grann, börjar bli en liten vana det där, haha. Idag väckte mamma mig kring 12 iallafall och frågade om jag ville följa till stan, så då gjorde jag det.

Hade lite planer på att umgås med elin och förmodligen crille ikväll, får se hur jag gör. Annars blir det nog en mysig hemmakväll med mamma då hon äntligen är ledig :)

ha det bra! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: