i always said that i would make mistakes

16:52
13/01 2009
? 0
Ibland är jag dålig på att uppdatera, ibland inte. Jag tror det har med mitt humör att göra, och ibland orkar jag helt enkelt inte. Nåja, skola idag iallafall och dagen gick nåså grymt långsamt, ville aldrig ta slut. Slutade gjorde vi iallafall och när jag kom hem så läste jag lite ur min engelskabok, Go ask alice heter den. Är tydligen en sann berättelse om en tonåring som börjar knarka och det är då hennes dagbok man läser. Tycker den verkar rätt bra hittils, får väl se ;) När jag har läst ut den här ska jag iallafall börja läsa den fjärde boken i den mycket beroendeframkallande twilight-serien, breaking dawn. Upp till bevis för mina engelskakunskaper då, eftersom den inte finns på svenska än, och jag orkar verkligen inte vänta i flera månader till.

Igårkväll fixade jag till mina naglar ännu lite till, och är för en gångs skull ganska nöjd med dom. Har alltid haft starka naglar som inte går av så lätt, men aldrig lyckats hålla dom fina. Hoppas jag lyckas nu, haha.


tycks?:)

Nu är det middag iallafall, ha det bra!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: