i am not afraid to walk this world alone

21:08
10/01 2009
? 0
Helt värdelös dag idag nästan, känner mig helt nere utan att ha nån aning om varför. Klev iallafall upp imorse och for till stallet och kom hem kring 4, då var johannas mamma&pappa här så då åt vi middag och sådär. Efter det duschade jag, sen har jag inte gjort speciellt mycket förutom att nöta one tree hill. Har sett klart en säsong nu, då blir det att fortsätta på nästa ;) helt beroendeframkallande.

anyway, imorn ska jag få min första sovmorgon på över en vecka, skönt så nanting! hoppas bara att jag inte blir väckt eller nånting då, skulle vara just typiskt. Annars händer nog ingenting speciellt imorn, blir nog att bara ta det lugnt framför tvn med one tree hill, haha.

men nu ska jag gå och sätta på nån film eller nånting i min ensamhet, ha en bra kväll.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: