i miss u

22:27
18/01 2009
? 0

Jag saknar verkligen varje stund med dig, och hade jag vetat då vad jag vet nu, så skulle jag ha gjort mycket annorlunda. Jag skulle ha kommit ut ur min "grotta", som du kallade det, oftare och umgåtts med dig mer, om jag hade vetat hur glad det gjorde dig. Jag har flytt från verkligheten, grävt in mig i andra saker bara för att slippa tänka på dig och allt som har med dig att göra, men verkligheten hinner alltid ikapp en.


Nu sitter jag hos pappa, och har tänkt gå och lägga mig snart. Är hur trött som helst, men jag antar att jag får skylla mig själv då jag och mamma satt uppe till halv 6 inatt och skrattade. Åh vad jag saknar mamma redan, och det har bara gått några timmar sen jag träffade hon sist.

Nåja, imorn är det då skola igen, är inte speciellt taggad as usual. Vi går sista veckan med det här schemat, sen nästa vecka får vi ett nytt, och då får vi en sovmorgon på måndagar, hur skönt är inte det? Sådär första dagen efter helgen och allt.

Nu borde iallafall jag lägga mig, skriver väl imorgon om jag har tid/lust/ork till det.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: