i never promised you a way of light

18:57
31/01 2009
? 0

Blev ingen uppdatering igår, orkade helt enkelt inte.. Men skriver lite grann om gårdagen nu istället.

Det blev ingen bio för oss iallafall, men istället for vi hela högen in till stan. Vi åt först på subland, sen gick vi omkring och kollade i lite olika affärer. Jag hittade ett par jeans och en tröja som jag verkligen ville ha, men självklart så hade jag inga pengar då. Snäll som mamma är så köpte hon dock kläderna åt mig :) Sen gick jag med mamma på bigboy och åt, och efter det for vi hem. David & zandra kom hit kring 8 så jag var med dom resten av kvällen.

Idag väckte mamma mig kring 11, så då snabbfixade jag mig och sen for vi in till stan. Vi gick först och åt i gallerian sen så träffade jag maria&victor så då gick jag med dom resten av dagen istället. Jag & maria tog bussen hem 14.25 och efter det gjorde jag inte mycket alls.

Nu ska jag och mamma ta och se sex and the city filmen, kanske uppdaterar senare. Om inte, så slänger jag nog in ett inlägg imorn efter jag har kommit hem från stallet. Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: