i'm only human, and that's my saving grace

20:57
22/01 2009
? 0
Nu är det bara en dag kvar, en jobbig irriterande skoldag kvar, innan det är helg. Sen när helgen är slut får vi ett nytt schema, och vi börjar veckan med sovmorgon, grymt skönt! Vi går dock lite längre på fredagar än vad vi gör nu, men det gör inte speciellt mycket ändå.

Idag slutade skolan halv 4, jag var hemma kring 4 och det första jag gjorde var att städa mitt rum. Duktigt va? Var på tiden att jag gjorde det, kan lova att det behövdes. Har annars nött lite one tree hill idag, den serien är verkligen grymt bra.

Pappa fick för sig att vi skulle spela dagens dubbel idag, så då gjorde vi det. Är väl bara att hålla tummarna för att vi vinner då i guess, haha.

Nu måste jag göra franskaläxan iallafall.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: