nevereverland

21:12
23/01 2009
? 0
Lugn skoldag idag, vi slutade 13.15 för sista gången på fredagar, i fortsättningen blir det 14.30, suck. Men som sagt, vi får en sovmorgon istället så. När jag kom hem drygade jag lite grann framför tvn ett tag innan jag fick nån snilleblixt att jag skulle hänga tvätten (y). Hade/har så förbannat ont i ryggen att jag var tvungen göra nåt annat än att sitta still, så då fick det bli det, haha. Pappa blev då överlycklig iallafall.

Efter middan for iallafall jag, pappa och syster till pappas jobb. Dom skulle basta, och då jag inte kände för det så var jag i gymmet en stund istället, grymt skönt. Vi kom iallafall rätt nyss hem, och ska snart sätta igång en film vi har hyrt. Blir en lugn hemmakväll alltså.

Bäst jag går nu, kanske slänger in ett inlägg senare ikväll om jag har tid/ork/lust ;)

ha en bra kväll, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: