i dare u

19:06
29/01 2009
? 0

Bara en dag kvar tills jag far till mamma nu, great!

Igår var det skola, as usual. Efter skolan så var jag, zandra och fridis x 2 såå duktiga och gick hem från skolan i kylan. Det tog dock ett tag att komma hem i våran snigelfart, men jaja. Jag pluggade lite efter jag kom hem, sen var jag med david på kvällen :)

Idag har det inte hänt så mycket, har nog mest pluggat sen jag kom hem från skolan. Blev klar med mitt specialarbete i SO och jag är faktiskt rätt så nöjd. Måste nog ta och göra lite franska sen, läxa till imorn och jag har knappt nån aning om vad det är vi ska plugga på, bra mycket bra.

Imorn ska jag på bio (?) med tjejerna, är inte bestämt hur det blir än dock.

Men nu borde jag gå och städa rummet, ser ut som ett bombnedslag gånger hundra! har skjutit upp det way to länge nu.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: