see me as the person i really am

21:55
26/01 2009
? 0
Ojoj så lugna måndagar vi kommer ha i fortsättningen, sovmorgon + tre lektioner varav en är slöjd, det vill säga inte alltför ansträngande. Såhär långt gillar jag det nya schemat, får se hur det blir resten av dagarna.

Vi hade iallafall skidor på gympan idag, och normalt sett brukar jag + skidor inte vara en bra kombination, men jag tog fram mina dolda skidkunskaper jag inte ens själv visste att jag hade och ramlade faktiskt inte en enda gång! Till skillnad från vissa andra (nämner inga namn) som ramlade 3 gånger ;) Elin hade visst också några dolda skid-skillz och rejsade om oss alla.

Idag kom jag hem från skolan och skulle precis sätta mig och fortsätta på mitt specialarbete i SO, men smart som jag är så hade jag inte skickat hem rätt dokument, så.. Jag gjorde lite nytta iallafall på läxfronten, innan jag inte kunde hålla mig borta från one tree hill längre, haha.

På fredag far jag till mamma, finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag längtar.

Och nu ska jag iallafall ta och göra nånting annat vettigt, skriver imorn om jag orkar.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: