this is the hardest part

21:45
21/01 2009
? 0
Nu har jag nyss sett klart ett avsnitt av one tree hill och sitter och dunkar det som tydligen är "emo-musik", haha. Funderar starkt på att lägga mig snart, är huur trött som helst.

Var som sagt med elin ikväll, och inte helt oväntat så blev det ingen pluggning alls. Det blev istället en liten promenad i bergsviken med besök på preem&ica innan vi till sist for hem till mig, haha. Var en bra mycket bättre kväll än att bara sitta hemma iallafall, känner mig på bättre humör än tidigare idag iallfall.

Torsdag imorn, vilket innebär en lång dryg dag som slutar kring 4. Kan trösta mig med att vi ska se film på svenskan iallafall, haha. Tror david skulle komma imorn också :)

Nu blir det antingen sängen eller nåt annat, bort från datorn ska jag iallafall. Dröm sött, för det ska jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: