you are a mess lucas scott, but you are my mess, and i love you

21:21
27/01 2009
? 0
Oj vilken great framsida det var på blogg.se idag! "New moon har premiär 20/11 2009!". Gud vad jag längtar, ska nog boka biljetter så fort det går att boka biljetter, tihihi..

Anyway, har varit en rätt okej dag idag, förutom att vi hade skridskor vilket jag hatar mer än nånting annat på jorden, nästan. Jag satsade på att inte bryta nånting iallafall, och jag klarade mig tillochmed utan att ramla! Idag var det dock zandra som hade några dolda skillz ;)

Har nött lite one tree hill också, det är så jävla bra! Fast det känns som att jag har sagt det några gånger? Lite nytta gjorde jag iallafall också, jobbade lite på mitt specialarbete i so, som för övrigt snart är klart.

Blir nog en hyfsat tidig kväll för mig ikväll, ska ta och börja göra mig klar nu och sådär.

vi synes & hojres, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: