angels of clarity

13:25
30/07 2009
? 0

För första gången på länge har jag varit gode upptagen dom senaste dagarna, hehe.

I förrgår for jag och maria som sagt först till stan, sen på kvällen köpte vi oss varsin ben&jerrys och hade OC-maraton;) Så sov jag där, sen igår for vi in till stan igen med elin & zandra och gick omkring en stund. Så åt vi på bigboy innan vi for hem! På kvällen for jag, maria elin & frida på hemlunda och satt där en stund och bara pratade typ. For till elin en liten stund efter det, sen for jag och maria hem till mig och gjorde lite chips och dipp och såg en beck-film.

Hon sov då hos mig, och nu ska vi iväg på hemlunda och sola slash bada =) Vet inte om jag ska bada med tanke på hur jag har mått dom senaste dagarna, men eftersom jag vaknade upp feberfri imorse så får vi se, hehe.

Jaja, skriver när jag får tid slash ork slash lust.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: