finns inget rätt inget fel, alla kör sin grej

14:52
26/07 2009
? 0
Hemma nu, har varit en kul helg men nu är jag trött som bara den!

Igår så var vi framme i stan kring typ kvart över sju, och då gick vi och åt på bigboy. Sen så gick jag och maria och köpte 'Krama mig :')- tröjorna, och efter det var man ju självklart tvungen att se Euskefeurat! Sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde, gick omkring gode så länge, åkte lite karuseller och var i discot typ.

Sen kvart över elva var det dags för promoe. Fyfan vilket drag det var alltså! Jag som är så kort blev övertrampad, det var smockfullt med folk. Men han var bra iallafall, även om jag knappt såg nånting, hehe.

Sen träffade vi lite mer folk också gick vi omkring lite till, elin, zandra & maria åkte en himla massa karuseller och sen kring 3 började vi cykla hemåt igen.


Elin & Maria i breakdance, som jag faktiskt har åkt 2 gånger nu ;)


dead by april!<3


promoe!


snyggtröjan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: