hahaha

00:47
24/07 2009
? 0
Jag hittade en undangömd dassbok på våran toa idag, och slog bara upp nån random sida. Jag sitter här och garvar för mig själv, så jävla kul alltså.

"Enkla djupa funderingar"
- Varför är ordet förkortning så långt?
- Varför är det svårt att stava till dyslektiker?
- Varför finns bokstaven S i ordet läspa?
- Varför är det aldrig upptaget när man ringer fel?
- Om 7-11 är öppet dygnet runt, 365 dagar om året, varför finns det lås på dörrarna?
- Om det är förbjudet att dricka sprit och köra bil, varför efterfrågas körkortet när man handlar sprit och varför har krogarna parkeringsplatser?
- Finns det ett annat ord för synonym?
- Hur slänger man bort en soptunna?
- Om en sköldpadda förloar sitt skal, är han då hemlös eller naken?

Och sådär fortsätter det... Det är alltid tur man har bra humor.

Men nu ska jag sova, nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: