just watch the fireworks

17:46
25/06 2009
? 0
Kom alldeles nyss innanför dörren. Först for jag somsagt och solade på pottan med maria&frida. Vi tog oss även nåt dopp, iallafall jag och frida ;) Sen fick jag och maria för oss att vi skulle till stan, så då gjorde vi det. Köpte ett par shorts och en tröja. + ett par shorts som maria ska få i födelsedagspresent av oss, hehe.

Sen for vi till pappa och hälsade på missarna, hämtade min madrass, kudde&täcke och sen gick vi tillbaka hit. Nu ska jag bara göra mig nå mat och sen packa ihop grejjorna och fara till maria nån gång under kvällen =)

Jag vet inte hur länge vi blir borta, men typ en vecka. Kommer då inte kunna uppdatera nånting, så förvänta er inga inlägg.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: