my echo, my shadow and me

11:03
25/06 2009
? 0
Efter det förra inlägget var det som tänkt att jag skulle sova. Men icket, då kommer mamma in och lägger sig med mig så låg vi och pratade en stund.

Ojojoj alltså, jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Mamma var hur övertrött som helst och slängde ur sig saker kors och tvärs som hon inte ens visste om att hon sa. Först låg vi och pratade om stockholm, sen mitt i allt så började hon prata om vilda västern: "alltså, på vilda västern...där sköt man ju allt..... man sköt inte alls bara grisar...dom sköt ALLA djur.........till och med varann"

Jag somnade iallafall kring 4, så jag är ändå gode stolt över moi för att jag har uppe den här tiden.

Ska bara göra mig klar, sen ska jag till pottan och sola med frida&maria:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: