you got your reasons, but i don't need them

23:26
21/06 2009
? 0
Usch vad svårt det är att packa... Har hittills packat en väska med kläder, men jag har myycket kvar. Blir lättare imorn när jag har använt klart alla sminkgrejer, hårtork and so on så jag kan packa ner det också.

Blir för övrigt stan imorgon för att köpa några sista saker innan vi far. Behöver ett par shorts, leggings och lite till. På tisdag hoppas jag dock att jag hinner fara till stallet, så jag får träffa mina pälsklingar lite, är ju somsagt borta rätt länge.

Och angående det förra inlägget, ni behöver inte förstå nånting. Vad jag skrev om är my little secret ;)

Nu ska jag gå och tvätta ansiktet och sen göra mig klar for the bed. Imorn kan jag nämligen inte sova till 1 som jag gjort i helgen, hehe.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: