don't come home, because i don't want you to

20:14
28/03 2009
? 0
Precis som jag trodde så blev det så att jag och mamma for in till stan idag. Först åt vi lunch på nodo sen gick vi omkring och kollade i lite affärer. Köpte den där klänningen från Gina + att jag hittade några klänningar på Vila jag tror jag ska köpa.

Vi har ganska nyss ätit middag, som jag har lagat, och kvällen kommer nog bestå av godis och filmtittande.

Igårkväll så kom först maria & victor till mig kring halv 8 sen så kom frida & zandra en stund senare. Då gick vi på ica och köpte godis och dricka och sen gick vi tillbaka till mig och såg lite tv och pratade och sådär. Efter ett tag så kom elin & crille, men då crille inte ville komma in så blev det bara elin. Maria och victor for ganska tidigt, och en stund efter dom så kom crille och hämtade elin igen, så då for hon också. Frida och zandra var kvar här längst, kanske till 12 nån gång, och när dom hade farit så la jag mig och såg TV i väntan på att mamma skulle komma hem.

Skriver kanske sen ikväll, imorgon, om ett år eller någon annan dag. Vi låter det vara ett mysterium... tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: