dreaming away from you

22:03
15/03 2009
? 2

Blev somsagt en lugn hemmakväll för min del, såg först reprisen av melodifestivalen med pappa & johanna och just nu sitter vi och ser beck - det tysta skriket. Jag hade tänkt gå och lägga mig tidigt ikväll men när jag väl börjar se en film så kan jag inte sluta, så hela "gå-och-lägga-sig-tidigt-grejen" sket ju sig.

Men imorn ska jag lägga mig tidigt, det lovar jag.

Lär väl kanske inte bli alltför mycket update den kommande veckan eftersom jag jobbar från 7-16 och kommer vara helt slut när jag kommer hem, men vi får se vi får se.

Anyway, ska gå ner till papi & johänna igen, puss :)



Kommentarer
Postat av: matilda

åh den såg jag med! det läskigaste är musiken: aah aah aah aah(detta är en ljus ton)

2009-03-15 @ 23:14:14 / http://trocaderokid.blogg.se/
Postat av: jullan

jamen precis! jag hatar musiken.

2009-03-16 @ 18:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: